.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور مستقیم رئیس‌جمهور برای بررسی قبوض گاز
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اخیراً برای بررسی افزایش بهای گاز مصرفی و قبوض آن مستقیماً دستور صادر کرده است.
دستور مستقیم رئیس‌جمهور برای بررسی قبوض گاز

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اخیراً برای بررسی افزایش بهای گاز مصرفی و قبوض آن مستقیماً دستور صادر کرده است.


به گزارش فارس، پس از اینکه یارانه گاز مصرفی در کشور به صورت هدفمند درآمد، قبوض جدید گاز افزایشی ناگهانی داشت که این امر باعث اعتراض برخی مردم و حتی بازبینی قبوض توسط شرکت‌های گاز شد.

در همین راستا مسئولان شرکت گاز در تلاش بودند که برای حل مشکل راهکاری بیابند، تا اینکه اخیراً محمد رویانیان رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور به استان مرکزی و شهرستان ساوه برای افتتاح برخی پروژه‌های عمرانی سفر کرد.

وی در حاشیه افتتاح یک درمانگاه شبانه‎روزی با انتقاد حجت‌الاسلام حسین اسلامی نماینده مردم ساوه در مجلس نسبت به افزایش ناگهانی قبوض گاز مواجه شد که در پاسخ به این انتقاد، از دستور مستقیم رئیس جمهور برای رسیدگی به شکایات مردمی درباره افزایش غیرمتعارف قبوض گاز در نقاط مختلف کشور به خصوص مناطق محروم خبر داد.

حسین اسلامی با تأیید این مطلب که رئیس‌جمهور برای رسیدگی به افزایش غیرمتعارف بهای گاز مصرفی مستقیماً دستور صادر کرده است، گفت: رئیس جمهور حساسیت ویژه‌ای به مناطق محروم کشور دارد و قطعا خانواده‌ها نباید در خصوص افزایش غیرمتعارف بهای گاز نگران باشند چرا که دولت در این زمینه برای حل مشکل دغدغه دارد.

وی همچنین افزود: دولت مصمم به اجرای کامل قانون هدفمندشدن یارانه‌ها با شیب 5ساله است ودر این زمینه مجلس شورای اسلامی به خصوص کمیسیون اصل 90 به عنوان یک نهاد عالی نظارتی می‌تواند به دولت در جهت اجرای هرچه بهتر این قانون کمک کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 فروردين 1390
بازم میگن این دولت بدردی نیست . ؟! نمیبینید چقدر دغدغه دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 30 فروردين 1390
انشاءال... خیره ما که چیزی ندیدیم
بیژن 30 فروردين 1390
...........کجای این کشور روی کنتورهای بالا شهر و پایین شهر تفکیک کردن. اون بالا شهری به اندازه درامدش گرم میشه و پولشو داره که بده ولی ان محروم بدبخت که به اسم اونا خیلیها دارن نون میخورن و به نوائی هم رسیدن, باید برای اینکه مثلا از 10000 سهمیه یارانه گاز که صدقه کردن ,براش پس انداز بشه و شاید بتونه به زخم دیگش بزنه , باید از سرما بلرزه و غذاشو روی اجاقهای هیزمی بپزه و اگه طاقت اورد ,ششماه یکبار بره حموم .
نا شناس 30 فروردين 1390
حالا که زمستون تموم شد؟ دیگه چه فایده، برید فکری برای قبضهای برق بندازید که قراره باز هم قیمتش تو تابستون افزایش پیدا کنه!
نا شناس 30 فروردين 1390
چرا قبوض مشکل دار درست میکنن که بخوان دوباره پیگیری کنن.
شاید هم به این صورت باشه که اول یه قیمت بالایی میذارن اگه مردم اعتراض نزدن که هیچ ولی اگه مردم اعتراض زدن، دستور پیگیری میدن و یکم قیمت رو کم میکنن . اینجوری دیگه پیش مردم بد هم نمیشن.
نا شناس 30 فروردين 1390
قبوض گازوبرق باید از این پس نامش رانوشت سکته آور
ساروی 31 فروردين 1390
هم استانی های عزیز نگران نباشین
این دستور شامل ما شمالی ها نمیشه چون فرمودند که اقشار کم درآمد و مناطق محروم
مازندران که منطقه محروم نیست همه چیز دارد
ما که نماینده ای نداریم تا جلوی رویانیان رو بگیره و بگه چرا قبض گاز 3500 تومانی یکهو شد 35000 تومان و الان هم شده 108000 تومان- حتما می گن مشعل رو عوض کنید و مصرف رو کم کنید
می خواهم بدونم یک ساختمان 120 متری 2 تا بخاری کوچک لازم داره یا نه
اگه نه که پس باید از سرما بمیریم. اگه لازم داره پس خود بخاری قیمتش 65 هزار تومانه ولی قبض گازش 108 هزار تومان. خدا - انصاف -وجدان و...
بابا یکی از نمایندهها حرف بزنه دیگه خسته شدیم
نا شناس 3 ارديبهشت 1390
گاز ملی ورایگان مردم ایران حا لا شده بلای جان خانواد ه های ایرانی
نا شناس 3 ارديبهشت 1390
احتمالا بازبيني قيمت گاز و بازگرداندن پول اضافي اخذ شده از مردم هنگام انتخابات رياست جمهوري آينده صورت مي گيرد تا با دادن پول از به مردم از آنها براي كانديداي مورد حمايت احمدي نژاد راي بخريند چنانكه با دادن سود سهام عدالت احمدي نژاد راي خريد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.012 seconds.